Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Usch och fy på söndagar

Av Filippa - 31 oktober 2010 22:14

Jag har alltid älskat söndagar!

Usch, man blir så seeg och trött. Man har ingen ork i kroppen överhuvudtaget!

Jag vaknade typ 10 i morse och blev förvirrad eftersom man tydligen skulle ställa om klockan på natten till idag! Men tror ni jag visste det eller? Nej, det har ja aldrig koll på..

Eftersom söndagar alltid är så sega så gick jag ut till stallet ganska sent,

ungefär kl. 6. Jag red Dollar också på ridbanan.. Det gick inte så jättebra,han var ganska stressad och jäätte pigg eftersom han inte reds igår. *Suck*

Ibland är det ganska jobbigt att ha en sån pålle! Men men,det är smällar man får ta!


Åhjuste! Igår färgade Ida mitt hår,bild kommer imorgon! Ni får då se hur de ser ut å vilken färg!

Även fast jag saknar mitt svarta hår,är det så jäkla kul att ha en ny hårfärg!!

    

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 16 november 2010 13:46

Åh! Det värsta är att vara sjuk! *1 Man missar hur jävla mycket som helst i skolan 2 Man orkar inte göra NÅGONTING över huvudtaget 3 Man får inte gå ut 4 Man kan inte sova på natten pga; hosta/snuva/feberfrossa mm Men ja, jag vill ju til...

Av Filippa - 6 november 2010 21:04

Idag var jag på kyrkogården för att hälsa på min morbror och min bonusmamma. Det var ljuslyktor överallt och det var väldigt fint.. Jag och Ida mötte Elin och Denize.Jag satte mig vid min bonus mamma Carolines grav och satte på hennes älsklinglåt; ...

Av Filippa - 3 november 2010 12:32

Idag ska jag rida ut på en lång ridtur i skogen på Dollar. Vädret är ganska mulet och lite blåsigt,men det struntar jag i! Igår red jag på Hackamore,och det gick mycket bättre än vanligt bett, han frustade jätte mycket när jag travade av. Dvs att han...

Av Filippa - 2 november 2010 12:20

Idag ska jag åka till Johanna på Stensund och rida hennes pålle. Det är en connemara på 150 cm. Hon ska rida en arab som heter Mack. Vi ska nog rida på ridbanan. Sen ska jag åka hem igen och rida på Dollar,jag ska nog prova att rida på Hackamore! H...

Av Filippa - 2 november 2010 00:20

Vi fick Dollar för 20.000. Äntligen! Efter några om och men bestämde vi oss för att betala det. F I N A L L Y ...

Presentation


Hey!
Jag heter Filippa och är 15 år,fyller 16 den 24 januari. Jag kommer berätta om mitt liv här oh vad som händer i min omgivning!

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards