Alla inlägg den 6 november 2010

Av Filippa - 6 november 2010 21:04

Idag var jag på kyrkogården för att hälsa på min morbror och min bonusmamma.

Det var ljuslyktor överallt och det var väldigt fint.. Jag och Ida mötte Elin och Denize.Jag satte mig vid min bonus mamma Carolines grav och satte på hennes älsklinglåt; Stairway to heaven. På begravningen så spelade min brorsa den låten.. Så den väcker ju lite minnen.Även om det var ungefär 1½ år sedan hon dog så har jag inte förträngt det en sekund.

Denize farfar dog för ett halvår sedan, så man kan ju säga att vi grät i kör!

Efter en timme åkte jag och Ida hem och drack varm oboy med grädde,och nu blir det pizza för min del eftersom att jag inte åt någon mat innan vi åkte.

Snart ska ja gå ut och fodra hästarna sen blir det sängen,måste sova tidigt eftersom jag ska upp och släppa ut hästarna senast 9. Skit kul!

Jaja, orkar inte skriva mer nu.


 

Johan,min morbror  

  Caroline       Alla ljus, det var jättevackert!


Gonatt å PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey!
Jag heter Filippa och är 15 år,fyller 16 den 24 januari. Jag kommer berätta om mitt liv här oh vad som händer i min omgivning!

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards